Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν την αρμενίσαμε ακόμα.

Το πιο όμορφο παιδί δε μεγάλωσε ακόμα.

Τις πιο όμορφες μέρες, τις πιο όμορφες μέρες μας, δεν τις ζήσαμε ακόμα.
Δεν τις ζήσαμε ακόμα.

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Εχω ένα βάρος και το Μααλόξ δεν κάνει τίποτα




Σχολιάζοντας την επικαιρότητα:

Στη προ-προηγούμενη ανάρτηση έκανα ένα σχόλιο για το Παναγόπουλο και τη (τρομακτική για το σύστημα) παρέμβασή του επί του φορολογικού... Την ίδια ακριβώς πρόταση με τον Παναγόπουλο έκανε κι ο Τσίπρας στη βουλή και λίγο αργότερα συμφώνησε με τη παρέμβαση Τσίπρα κι ο Σαμαράς. Ανακεφαλαίωση: Παναγόπουλος-Τσίπρας-Σαμαράς συμφωνούν να μη φορολογηθούν οι αποζημιώσεις των απολύσεων. Κανείς δεν έβαλε το ζήτημα της απαγόρευσης των απολύσεων σε μια τρομακτικά δύσκολη περίοδο για την εργατική τάξη. Όλοι θέλουν να παζαρέψουν τη μιζέρια της εργατικής τάξης, κανείς να την ανατρέψει. Δεν με εξέπληξε βέβαια και πολύ το γεγονός. Την ξέρω την πολιτική των κομμάτων τους. Απλά ήταν αηδιστική η ομοφωνία...Λες και αντέγραφαν ο ένας τον άλλο.

Έχει αρχίσει και γίνεται γραφική, εθιμοτυπική και ξενέρωτη κάθε μέρα που υποτίθεται αφιερώνεται σε περιβαλλοντικά η άλλα κοινωνικά ζητήματα....Μέρα της Γης , μέρα του Νερού κλπ. Θα μου πείτε... κάτσε ρε φίλε. Και συ σε προηγούμενη ανάρτηση αναφέρθηκες στη μέρα της Γυναίκας.
ΣΩΣΤΑ.
Μόνο που έκανα ιστορική αναφορά στους ταξικούς αγώνες που γέννησαν το φεμινιστικό κίνημα, και την ανάγκη να δούμε τα ιδιαίτερα ζητήματα των γυναικών από πολιτική-οικονομική-κοινωνική σκοπιά. Επίσης στο τέλος ανέφερα τους λόγους που επικαιροποιούν το κάλεσμα για συμμετοχή των γυναικών σε ταξικούς αγώνες. Το σύστημα και οι "αφιερωμένες μέρες" του, όχι μόνο αγώνες δεν ξεσηκώνουν, αλλά αντίθετα καλύπτουν τις ευθύνες του συστήματος, και προπαγανδίζουν τον απολίτικο εθελοντισμό ως λύση. Οι μεγαλοστομίες τους και ο ορυμαγδός στοιχείων που ανακοινώνουν, δεν κινητοποιούν τον κόσμο παρά για κανένα μάζεμα υπογραφών, ή καμμια δεντροφύτευση. Συμμετέχοντας σε αυτές τις εκδηλώσεις κάποιοι βολεύουν τις ένοχες συνειδήσεις τους. Τι να το κάνεις, για παράδειγμα, αν ο κύριος Δήμαρχος Αγίου Νικολάου μοίρασε μπλουζάκια για τη μέρα του Νερού, και προτείνει γενική συσκότιση και λαμπαδηφορία για την ημέρα του Περιβάλλοντος, όταν τις υπόλοιπες 364 μέρες του χρόνου, με την πολιτική του συναινεί ή συμβάλλει στη καταστροφή του περιβάλλοντος. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥΣ ΦΕΡΕΤΖΕΔΕΣ ΤΟΥΣ; θα θελα τη γνώμη σας εδώ.

4 σχόλια:

  1. Και είπε λοιπόν ο Τσίπρας: "Γιατί δεν αναζητάτε στις μεγάλες περιουσίες, τα φορολογικά έσοδα που σας λείπουν και φτάνετε στο σημείο να φορολογείτε ακόμα και τις απολύσεις. Είναι βαρβαρότητα αυτό κ. υπουργέ"...
    Τι ακριβώς σου φαίνεται αηδιαστικό στο παραπάνω; Ρε Βασίλη ακόμα κι αν ο τσίπρας έλεγε "νιάου" κι ο Σαμαράς επίσης "νιάου" εσύ θα έλεγες ότι συμφώνησαν τα κόμματα του κεφαλαίου και του ευρωμονόδρομου...
    Τέλος πάντων, η λύση είναι στην οργάνωση, στην ενότητα και στην δράση του λαϊκού κινήματος. Με τέτοιες τοποθετήσεις όμως μοιάζει να προσπαθείτε να αποδείξετε ότι αυτή απλά δεν μπορεί να υπάρξει παρά μόνο όταν γίνουμε όλοι ΚΚΕ. Επειδή όμως οι καιροί απαιτούν δράση και αντίθεση στην λαίλαπα του νεοφιλελευθερισμού μονόδρομος είναι το λαϊκό κίνημα ενωτικά και παραμερίζοντας τις όποιες ιδεολογικές διαφορές του, να αντισταθεί. Ακόμα και η κοινή μας δράση στην μικρή μας πόλη δείχνει ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό και μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα.

    Όσο για το δεύτερο θέμα, άποψη μου είναι ότι ο βασικός λόγος ύπαρξης των παγκόσμιων ημερών είναι για να λειτουργούν σαν άλλοθι, να αποπροσανατολίζουν τον κόσμο σε σχέση με το ποιος έχει τις ευθύνες και πιθανότατα για να εκτονώνουν μια ανάγκη του κόσμου να διαμαρτυρηθεί και να εκδηλώσει τις αντιθέσεις του. Είναι βέβαια και καλές ευκαιρίες για κάποια πιο ριζοσπαστικά κομμάτια μιας κοινωνίας, όπως η οικολογική κίνηση ας πούμε, εκμεταλλευόμενοι την σχετική ευαισθητοποίηση του κόσμου την εκάστοτε μέρα να αναδείξουν την πραγματική διάσταση των ζητημάτων και να δείξουν έναν διαφορετικό, περισσότερο διεκδικητικό δρόμο. Ακριβώς αυτό που έκανες κι εσύ για την ημέρα της γυναίκας δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Agapite niko
    kala na min se enoxloun ta sighronismena niaourismata ton 3 asteron tis politikis zois...
    kala na se enoxlei to KKE me ton "apomonotismo" tou...
    alla otan to PAME pou einai ena metopiko sxima me taxiko prosanatolismo, sas kalei xoris orus se koinitopoiisis, eseis protimate na zimoneste me ton Peponi kai toys alloys topikous manatzer ths ergatikis taxis???
    Mipos einai grammi koumoundourou???
    Etsi ennoeite eseis tin enothta???
    Pantos o Papandreas eisakouse to koino aitima Samara-Tsipra-Panagopoulou kai den tha forologisei apozimiosis apolisis kato ton 60.000 euro.
    Kai etsi i ergatiki taxi mporei na koimatai isixi apo simera, to PASOK edeixe to anhropino tou prosopo kai oloi eseis mporeite na sinexisete na mas douleuete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sosta... an kai nomizo oti o Nikos einai o teleuteos anthropos pou prepei na t akouei....
    Agonizetai kai de menei mono sta logia..tou kafeneiou..oute einai xeirokrotiths sunenetikon
    luseon gia ena kalhtero kapitalismo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τον Νίκο θα μπορούσαμε να πούμε πολλά, που συμπυκνώνονται στο συμπέρασμα ότι είμαστε πολύ τυχεροί που γύρισε και ζει στη πόλη του.
    Η πολιτική κριτική όμως, όπως κι ο ίδιος καταλαβαίνει, δεν πρέπει να περνάει από φίλτρα μικροαστικής ευγένειας.
    Το ένα ερώτημά μου βέβαια παραμένει αναπάντητο...Το ξαναθέτω. Αν δεν καταφέρνουμε να μπολιάσουμε τη κινηματική λογική στις λογίς-λογίς ετήσιες επαιτείους, τότε τι κάνουμε. Συμμετέχουμε στα πανηγυράκια των τοπικών και υπερτοπικών εξουσιών, προκειμένου να μη μας βάλει η εφημ. ΑΝΑΤΟΛΗ απουσία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή