Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν την αρμενίσαμε ακόμα.

Το πιο όμορφο παιδί δε μεγάλωσε ακόμα.

Τις πιο όμορφες μέρες, τις πιο όμορφες μέρες μας, δεν τις ζήσαμε ακόμα.
Δεν τις ζήσαμε ακόμα.

Σάββατο, 6 Αυγούστου 2011

Ο "βυσσινόκηπος" πάει για αγρανάπαυση...


Αγρανάπαυση ονομάζεται η προσωρινή διακοπή της καλλιέργειας ενός αγρού για να αποκτήσει ξανά την παραγωγικότητα του...

υ.γ. Θα τα ξαναπούμε στις 25/8 εκτός κι αν ο καπιταλισμός έχει συντριβεί εκ θεμελίων, οπότε ουκέτι χρείαν θα έχομεν για συντηρητές "βυσσινοκήπων"
.


.

Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

Το πάθος για τη λευτεριά, είναι δυνατότερο απ' τα ναρκωτικά


Δώστε μαστούρα στον λαό, μπας και γλυτώσετε απο την οργή του ...
Δεν μας φτάνει που μας ποτίζουν καθημερινά τον εγκέφαλο - μέσω των αστικών μέσων ενημέρωσης - με τόνους απύθμενης ηλιθιότητας και σωρεία αντεπιστημονικών και χαλκευμένων δεδομένων ... αλλά δρομολογούν την σταδιακή αποποινικοποίηση της μαστούρας και του σώματος (εαν δεχτούμε πως το πρώτο αποτελεί την μαστούρα του πνεύματος).
Όπως διαβάζουμε στην Ελευθεροτυπία και σύμφωνα με τον υπουργό Δικαιοσύνης, προωθείται νομοσχέδιο το οποίο θα προβλέπει την αποποινικοποίηση της χρήσης ναρκωτικών ενώ η προμήθεια, η κατοχή και η καλλιέργεια ναρκωτικών για προσωπική χρήση θα μετατραπεί σε πταίσμα. Επίσης στο ίδιο νομοσχέδιο προβλέπεται η διαβάθμιση των ποινών για τους διακινητές.
Με λίγα λόγια, ελευθερώνεται το πεδίο για χιλιάδες νέους και εργαζόμενους, αντί να αντιστέκονται, να οργανώνονται και να αγωνίζονται για το μέλλον τους, να μαστουρώνουν όσο θέλουν,όποτε θέλουν και μάλιστα να τα καλλιεργούν στα μπαλκόνια και στις αυλές τους. Μάλλον η εξουσία ευελπιστεί πως με αυτόν τον τρόπο οι νέοι και οι εργαζόμενοι, θα αναπληρώσουν τα όνειρά που τους κλέβει το εκμεταλλευτικό μας σύστημα, με οράματα για ιπτάμενους ροζ ελέφαντες ...
Για το τι έχουν στο νου τους οι αστοί και οι εξουσιαστές μας, ως προς την εξέλιξη της ελληνικής κοινωνίας, αρκεί να δει κάποιος μια απο τις χιλιάδες χολλυγουντιανές νεανικές ταινίες αποβλάκωσης, όπως το American Pie, στο οποίο οι νέοι φοιτητές ανήκουν σε αδελφότητες όπου μαστουρώνουν όλη μέρα και το μόνο που τους απασχολεί είναι τα σιλικονάτα βυζιά της διπλανής φοιτήτριας.

Εμείς σε αυτό απαντάμε

ΟΧΙ
σε όλα τα ναρκωτικά.
στο διαχωρισμό «σκληρών» και «μαλακών».
στην αποποινικοποίηση του χασίς.
στα προγράμματα υποκατάστασης που συντηρούν και δε θεραπεύουν.
στην ιδιωτικοποίηση της απεξάρτησης.

ΖΗΤΑΜΕ
Πολιτική «μείωσης της ζήτησης» και «μείωσης της διαθεσιμότητας» και όχι «πολιτική μείωσης της βλάβης».
Αύξηση των κονδυλίων για κοινωνική πολιτική και εφαρμογή πανελλαδικού αντιναρκωτικού σχεδίου δράσης, που να βασίζεται στο τρίπτυχο πρόληψη - θεραπεία - επανένταξη.
Ανάπτυξη των προγραμμάτων πρόληψης και θεραπευτικών προγραμμάτων στο επίπεδο των αναγκών της χώρας.
Περισσότερες προσλήψεις προσωπικού στις ήδη υπάρχουσες μονάδες απεξάρτησης.
Οικονομικά, επιστημονικά κίνητρα στους εργαζόμενους στην απεξάρτηση.
Πολιτική για την κοινωνική επανένταξη με ιδιαίτερη μέριμνα και μέτρα για εργασιακή προοπτική.
Η ευθύνη της πολιτικής να βρίσκεται αποκλειστικά στο κράτος που πρέπει να έχει και την ευθύνη επιχορήγησης και στήριξης των προγραμμάτων

Κόκκινη προπαγάνδα εκτοξεύθηκε από REDFLY

Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

Διεθνισμός και πατριωτισμός

Ήταν 1934. Το Τουρκικό καθεστώς των κεμαλιστών είχε βαλθεί να εκδυτικοποιήσει το τρόπο ζωής του Τουρκικού λαού. Έφεραν το Γερμανικό αλφάβητο και συντακτικό και μετέγραψαν τη γλώσσα τους. Απαγορεύτηκαν ήθη και έθιμα (όπως το κάθισμα οκλαδόν). Η παραδοσιακή Τουρκική μουσική με ρίζες στις περσικές, αραβικές και βυζαντινές μελωδικές γραμμές και τους ρυθμούς, απαγορεύτηκε με διάταγμα να παίζεται στα ραδιόφωνα. (Κάτι που στην Ελλάδα η ιδιωτική ραδιοφωνία κατάφερε να κάνει χωρίς διατάγματα). Η αστική εξουσία απαίτησε το στυλ, τα ακούσματα, οι τρόποι κι οι συμπεριφορές του Τουρκικού λαού να γίνουν ΑΛΑΦΡΑΓΚΑ....(μη γελάτε, έτσι το είπανε) , αντί ΑΛΑΤΟΥΡΚΑ.


Το βιντεάκι που θα δείτε καταγράφει με χιουμοριστικό τρόπο αυτή τη προσπάθεια της ανερχόμενης αστικής τάξης της Τουρκίας να περάσει βίαια τον κοσμοπολιτισμό της. Οι Τούρκοι βιομήχανοι και έμποροι πάσχιζαν βλέπετε να μπουν στη λογική των αγορών χωρίς να αισθάνονται συμπλεγματικά κατώτεροι. ΄Ηταν τόσο ξενομανείς που ντρεπόντουσαν για τον "τριτοκοσμικό" πολιτισμό του λαού τους. Ένα λαό που ήθελαν να τον αποκόψουν βίαια από τις ρίζες τους και να τον κάνουν χαζοχαρούμενο καταναλωτή. Η εντολή "χαμογελάτε ρε" που καταγράφεται στο βίντεο ήταν το μότο της εποχής. (Το "γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει πατέρα" σας θυμίζει τίποτα;)


Να θυμίσουμε εδώ ότι η ίδια αστική τάξη που τώρα το έπαιζε κοσμοπολίτισσα, είχε σφαγιάσει στο όνομα των εθνικών συμφερόντων, Ρωμιούς, Ποντίους, Αρμένηδες και Άραβες του νότου. Το εθνικιστικό μαχαίρι ήταν απαραίτητο βλέπετε για την βίαια ομογενοποίηση του Τουρκικού έθνους-κράτους.


Ο εθνικισμός κι ο κοσμοπολιτισμός λοιπόν ήταν τα 2 όπλα της άρχουσας τάξης.


Από την άλλη ο Τουρκικός λαός αντισταθηκε στις άνωθεν εντολές και ποτέ δεν αποκόπηκε από τις ρίζες του παρα τις άοκνες προσπάθειες, στρατού, σχολείου κι αστυνομίας.

Όπως καταγράφεται και στο βίντεο, ο Τουρκικός λαός ενέταξε τις δυτικές επιρροές σε τέτοιο βαθμό στη κουλτούρα του, που κι ίδιοι οι διώκτες του αδυνατούσαν να αστυνομεύσουν, αφού δεν καταλάβαιναν που τελείωνε το ΑΛΑΤΟΥΡΚΑ και που ξεκίναγε το ΑΛΑΦΡΑΓΚΑ. Έτσι με τη σοφία του, ο λαός διατήρησε την αγάπη του για τις ρίζες του, την ιστορία και την παράδοσή του. Η αστική τάξη δεν μπορεί πάντα να περνάει την κυρίαρχη ιδεολογία στο βαθμό που θέλει. Υπάρχουν πάντα αντιστάσεις. Από την άλλη δεν πρέπει να παραγνωρίσουμε και τον προοδευτικό χαραχτήρα της αστικής κυριαρχίας σε σχέση με το παλιότερο φεουδαρχικό καθεστώς. Η χρήση του εκδυτικευμένου αλφάβητου πολέμησε τον αναλφαβητισμό, ο επηρεασμός από τη δυτική κουλτούρα έφερε τη Τουρκική κοινωνία κοντύτερα με τις επιστήμες και τη τεχνολογική πρόοδο και μακρύτερα από τον ισλαμισμό και την μοιρολατρεία. Δημιούργησε δε την νέα εργατική τάξη δηλαδή έβαλε στο προσκήνιο, την τάξη εκείνη που εν δυνάμει μπορεί να ελευθερώσει οριστικά την κοινωνία από την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.


...


Ελπίζω αυτοί που πρέπει, να πήραν το μήνυμα ώστε να ξεχωρίσουν το εξής: Όταν η άρχουσα τάξη πολεμάει για τα συμφέροντά της χρησιμοποιεί τον εθνικισμό και τον κοσμοπολιτισμό. Όταν η εργατική τάξη αντιστέκεται στην ιδεολογία της άρχουσας τάξης χρησιμοποιεί τον πατριωτισμό και τον διεθνισμό. Αν οι λαοί είχαν επιλέξει το δρόμο που η εργατική τάξη τους πρότεινε, δεν θα είχε χυθεί τόσο αίμα για την "φυλετική καθαρότητα" δεν θα υπήρχαν ξεριζωμένοι λαοί και "χαμένες πατρίδες". Οι λαοί θα μπορούσαν να κρατάνε τη πολιτισμική τους ταυτότητα χωρίς να ντρέπονται για αυτήν μα και να υπερασπίζουν το δικαίωμα και των άλλων λαών να έχουν τη δικιά τους κουλτούρα και ελευθερία είτε είνε πλειονότητες είτε είναι μειονότητες σε μια περιοχή.



Οι ιμπεριαλιστές σήμερα έχουν καταφέρει την εφαρμογή του διαίρει και βασίλευε ενώ ταυτόχρονα μας ομογενοποιούν σε ένα κοπάδι χαζοχαρούμενων και υποταγμένων καταναλωτών. Μας κάναν να μιλάμε την ίδια γλώσσα, να ακούμε την ίδια μουσική, να τρώμε τα ίδια σκουπίδια, να περνάμε μια ζωή στη μισθωτή σκλαβιά και αφού αναπαράγουμε και τους νέους δούλους να πηγαίνουμε ευτυχισμένοι για να κληρονομήσουμε την βασιλεία των ουρανών .


Αμήν.



Π.Α.ΜΕ. : Η πιο ανατρεπτική συνδικαλιστική ανακοίνωση των τελευταίων χρόνων.




«Προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, τους δικαστές και Εισαγγελείς όλης της χώρας

Για άλλη μια φορά ενεργοποιηθήκατε και επιχειρείτε να τρομοκρατήσετε, να ποινικοποιήσετε τους αγώνες των λαϊκών στρωμάτων, των εργαζομένων. Στρέφεστε ενάντια στον αγώνα των αυτοαπασχολούμενων στα ταξί. Χρησιμοποιείτε την εξουσία σας για να περάσει η πολιτική της κυβέρνησης με την οποία είστε σε αγαστή συνεργασία. Για να περάσει η πολιτική ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΕΕ, ΔΝΤ που δημιουργεί μεγάλες εταιρείες και πετάει στο δρόμο της ανεργίας εκατοντάδες αυτοαπασχολούμενους.

Οταν όμως πρόκειται για απολύσεις εργαζομένων, για μειώσεις μισθών, για δολοφονίες εργατών, όπως του συναδέλφου μας από το εργοστάσιο στην Κομοτηνή που κάηκε ζωντανός και κατέληξε προχτές, από την ασυδοσία της εργοδοσίας, την πολιτική της κυβέρνησης, τότε η πλειοψηφία σας ή τηρεί "σιγήν ιχθύος" ή αθωώνει τον εργοδότη, τον "φτωχό βιομήχανο". Υπερασπίζεστε με πάθος την τάξη των εκμεταλλευτών, γιατί αποτελείτε μέρος του μηχανισμού τους.

Το ΠΑΜΕ θέτει μερικά από τα δεκάδες ερωτήματα δημόσια προς όλους σας

Μήπως έχετε ακούσει για τους εργαζόμενους που κάθε μέρα δολοφονούνται στα εργοστάσια, στα γιαπιά, στους χώρους εργασίας από την εντατικοποίηση της δουλειάς, την έλλειψη μέτρων ασφαλείας;

Μήπως έχετε ακούσει για τους χιλιάδες εργάτες και εργάτριες που είναι απλήρωτοι για μήνες ολόκληρους. Ενα από πάρα πολλά παραδείγματα, φρέσκο, είναι η επιχείρηση SPRIDER που μείωσε τους μισθούς των εργαζομένων κατά 17 και 20%.

Μήπως έχετε ακούσει για χιλιάδες απολύσεις εργαζομένων στις επιχειρήσεις;

Ακόμα δίνουμε μια απάντηση προς τον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης.

Τα διαφυγόντα κέρδη του Δημοσίου δεν βρίσκονται στο άνοιγμα των διοδίων από τα αγωνιζόμενα λαϊκά στρώματα. Να τα αναζητήσει ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης στα δισ. που βρίσκονται στις ελβετικές τράπεζες, στις off-shore εταιρείες, στην εισφοροδιαφυγή, στα δισ. των μεγαλοκατασκευαστών που τσεπώνουν δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ και ληστεύουν τους εργαζόμενους, τα λαϊκά στρώματα.

Για να υπάρχει έστω και ένας εισαγγελέας ή δικαστής που θα βάλει πάνω από το συμφέρον των μονοπωλίων το εργατικό συμφέρον, την ανθρώπινη ζωή, πρέπει αποφασιστικά να δυναμώσει το ταξικό εργατικό κίνημα, το ΠΑΜΕ. Να δυναμώσει η αλληλεγγύη. Η λαϊκή συμμαχία των εργατών με τους αυτοαπασχολούμενους, τους φτωχούς αγρότες, τη νεολαία, τις γυναίκες.

Το ΠΑΜΕ τονίζει ότι ο λαός πρέπει και μπορεί με τους αγώνες του να "καθίσει" στο "σκαμνί του κατηγορουμένου" την πολιτική η οποία συνθλίβει δικαιώματα, την ίδια τη ζωή της εργατικής τάξης.
Η δραματική επιδείνωση των συνθηκών ζωής και εργασίας, στην οποία οδηγεί η πολιτική ΔΝΤ - ΕΕ - ΠΑΣΟΚ - ΝΔ χιλιάδες λαού, επιβεβαιώνει ότι αυτή η πολιτική είναι και το μεγαλύτερο έγκλημα που πρέπει να "δικαστεί" και "καταδικαστεί" από το λαό με τους αγώνες του».



.

Κυριακή, 31 Ιουλίου 2011

Για την καθαριότητα και την ευταξία βεβαίως βεβαίως!!!



Κάνε το Σύνταγμα Ομόνοια
Καλά τους έκαναν. Το είχαν παραχέσει με τα τσαντίρια στη μέση της πλατείας, λες κι ήταν τσιγγάνικος καταυλισμός. Και, άντε, οι τσιγγάνοι δεν έχουν τόπο δεν έχουν ελπίδα, δε θα τους χάσει καμιά πατρίδα. Αυτοί, οι σκηνίτες του Συντάγματος, έχουν πατρίδα και δεν την εκτιμούν. Οι αλήτες. Μου ήθελαν και άμεση δημοκρατία. ΕΧΟΥΜΕ δημοκρατία. Όποιος δεν το βλέπει, όποιος δεν το νιώθει, είναι ένας κοινός, ελεεινός προβοκάτορας.

Καλά τους έκαναν. Τι παρίσταναν εκεί δηλαδή; Τους αγανακτισμένους; Πάνε αυτοί. Πήραν την αγανάκτησή τους και την πήγαν διακοπές. Μου μιλούσαν και για κρίση. Ποιος ξέρει σε ποιες πισίνες θα ρίχνουν τις βουτιές τους. Σε ποια εξωτικά νησιά θα πίνουν τις πίνες κολάδες τους. Γιατί τις άλλες πείνες δεν τις έχουν γνωρίσει και δε θα τις γνωρίσουν ποτέ. Γιατί ΕΧΟΥΜΕ δημοκρατία. Και ευημερία. Κι έμειναν αυτοί, μόνο για να δυσφημίσουν την πατρίδα τους, που, όπως είπαμε, δεν την εκτιμούν.

Καλά τους έκαναν. Δεν ήταν κατάσταση πλατείας πρωτευούσης αυτή. Δεν μπορούσε να πλησιάσει άνθρωπος. Το Σύνταγμα είχε μετατραπεί σε άντρο της αναρχίας που ήθελαν να τη βαφτίσουν συμμετοχική δημοκρατία. Βρωμιά, ασχήμια, δυσωδία.

Αίσχος. Οι πλατείες της Αθήνας πρέπει να είναι σαν την Ομόνοια. Να μπορείς να κυκλοφορείς άνετα, όλες τις ώρες της ημέρας και της νύχτας. Να αγοράζεις την πρέζα σου και την πουτάνα σου σαν κύριος. Να τρυπιέσαι στο διπλανό στενό και να σέρνεις το πτώμα σου ανάμεσα στους επισκέπτες που ήρθαν στην Αθήνα να θαυμάσουν τις ομορφιές της. Να γαμάς την Αφρικανή στη γωνία και να πετάς την καπότα σου στο δρόμο (αν τη βάλεις) δίπλα στην πεταμένη, ματωμένη σύριγγα. Να γίνεσαι μάρτυρας ξεκαθαρίσματος λογαριασμών. Να γίνεσαι και πρωταγωνιστής σ’ αυτό το ξεκαθάρισμα.

Αυτή είναι η σωστή, η αντιπροσωπευτική εικόνα της Ελλάδας. Η οποία δεν είναι μπουρδέλο. Είναι πεζοδρόμιο. Αίμα, σπέρμα και σκατά. Αυτή πρέπει να είναι και η εικόνα στις πλατείες. Γι’ αυτό κανείς δεν πήγε να καθαρίσει την Ομόνοια. Και ποτέ δε θα πάνε. Έτσι μας θέλουν. Ναρκωμένους και χεσμένους. Να μη ζητάμε πολλά. Ένα φτηνό γαμήσι στο δρόμο, τη δόση μας και μια γωνιά να τρυπηθούμε και ν’ αράξουμε.

Καλά τους έκαναν. Δεν ήταν εικόνα αυτή. Ευτυχώς, σ’ αυτήν την πόλη, ο δήμαρχος έχει υψηλή αισθητική. Απέδειξε ότι ξέρει να εξαφανίζει την ασχήμια μέσα σε μια νύχτα. Την ομορφιά την προσέχει σαν τα μάτια του. Και την αφήνει να φαίνεται. Κι όχι να κρύβεται μέσα σε σκηνές. Την ένεση τη βαράμε στη φλέβα, μπροστά στον περαστικό. Δε χρειάζεται να κρυφτούμε στο δήθεν ιατρείο. Το νταλαβέρι γίνεται μεταξύ δύο ή τριών ατόμων. Δε χρειάζεται αυτή η οχλαγωγία της δήθεν συνέλευσης, οι ντουντούκες και οι μικροφωνικές. Πολιτισμένα πράγματα.

Κοίτα λοιπόν, αγανακτισμένε, τώρα που θα γυρίσεις από τις διακοπές σου, άμα σου άρεσε η φάση πλατεία και θες να ξαναγυρίσεις, να το κάνεις σωστά. Πάρε και την πρέζα σου μαζί. Και κανόνισε να είναι από το σωστό προμηθευτή.

Νάντια Κατσαρού

.

Από την Μελβούρνη μέχρι τον Άη Νικόλα ακούμε κι αγαπάμε Γιώργη Ξυλούρη



Γιώργης Ξυλούρης (Ψαρογιώργης)


Ένας από τους πιο σεμνούς καλλιτέχνες της Κρήτης,ένα καλό παιδί από το Ψηλορείτη.


Ντρέτος, αυθόρμητος, απλός. Από μεγάλη μουσική οικογένεια που όμως δεν αγκυλώθηκε στις ασφαλείς φτερούγες της. Ξεχύθηκε στον κόσμο, έκανε την επανάστασή του, ψάχτηκε με άλλα μουσικά ακούσματα, όργανα και ανθρώπους. Φανέρωσε τη τέχνη του και δεν την κράτησε φοβικά απομονωμένη από επιρροές Συνεργάστηκε και μουσικά πρόβαλε κι αντιπαρέβαλε το μουσικό μας ιδίωμα, που ήταν κι αυτό αποτέλεσμα χιλιάδων χρόνων μουσικού πάρε δώσε από λαούς και πολιτισμούς που πέρασαν από την Κρήτη.


Έτσι θα έλεγα ότι ο Γιώργης συνεχίζει τη παράδοση και θα την μεταφέρει πιο πλούσια στους επόμενους. Η παράδοση δεν είναι για μουσεία και αποστειρωμένες γυάλες ή για φολκλόρ τουριστικές επιδείξεις. Η παράδοση είναι ζωντανή, Αναπνέει, παίρνει, δίνει, εξελίσσεται


Ο Γιώργης δεν πολυασχολείται με πολιτική. Κινείται με βάση το ένστικτό του και την ιστορική γνώση που έχει από την σύγχρονη Κρητική ιστορία της αντίστασης και τους ανθρώπους που αυτή "γέννησε".


Όμως θα πω τούτο. Ο Γιώργης είναι ένας διεθνιστής πατριώτης.


Με κάποιους από τους αναγνώστες του "βυσσινόκηπου" είχαμε μια συζήτηση αν μπορεί ένας πατριώτης να είναι και διεθνιστής. Επειδή καμιά φορά με λόγια είναι δύσκολο να πείσεις ότι δύο επιφανειακά αντίθετες έννοιες μπορεί να εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό, αφιερώνω στους αναγνώστες το παρόν βίντεο, μήπως κι έτσι με καταλάβουν καλύτερα.


Για να ξανακαταλήξω στον Γιώργη, θέλω να μολογήσω ότι δίπλα του έχω περάσει μερικές από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου, στο ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΠΕΡΙΠΟΥ στον Άγιο Νικόλαο και στη Νίδα.


Αξέχαστα όλα τα παιδιά των "XYLOURIS ENSEMBLE" και η Ιρλανδικής καταγωγής μουσική οικογένεια της γυναίκας του Γιώργη. Η Σίλα , η Μορέϊντ κι η Ντι. Να στε καλά όπου βρίσκεστε.





.