Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν την αρμενίσαμε ακόμα.

Το πιο όμορφο παιδί δε μεγάλωσε ακόμα.

Τις πιο όμορφες μέρες, τις πιο όμορφες μέρες μας, δεν τις ζήσαμε ακόμα.
Δεν τις ζήσαμε ακόμα.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

...Η ΤΕΧΝΗ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ !!!

Το 1990 ο υπέργηρος Ακίρα Κουροσάβα γύρισε μία από τις αγαπημένες μου ταινίες: ¨Όνειρα" (Yume / Dreams), σπονδυλωτή, κατέγραψε σ' αυτήν οκτώ όνειρα κι εφιάλτες του. Οι κριτικοί της εποχής δεν ενθουσιάστηκαν, οι συμπατριώτες του δεν κατάλαβαν (ή δεν θέλησαν να καταλάβουν...) τι τους έλεγε στην προτελευταία του δημιουργία: υμνούσε την ανθρώπινη απλότητα, την ομορφιά και δύναμη της φύσης, τον πολιτισμό της παράδοσης, την τέχνη, την αθωότητα της παιδικής ματιάς του χθες, αλλά έστελνε και σήματα κινδύνου για την αγριότητα του αύριο. Στη δεύτερη κατηγορία, το όνειρο-εφιάλτης "το βουνό Φούτζι στα κόκκινα". Ξανακοιτώντας το μετά από τόσα χρόνια και με την απειλή ο εφιάλτης του Κουροσάβα να γίνει πραγματικότητα, αναρωτήθηκα για το αν είναι μια μυθοπλασία του μεγάλου δημιουργού ή ενόραση. Όχι, δεν πιστεύω σε αυτά, μα... "οι 6 αντιδραστήρες", "-που χάθηκαν οι άνθρωποι; στον πάτο της θάλασσας", τα οργισμένα λόγια της έντρομης μάνας για όσα ψέμματα τους είπαν τα ζόμπι του πυρηνικού λόμπι και οι κυβερνήσεις μαριονέτες τους... Δημοσιεύτηκε στο youtube από rhgas Δημιουργήθηκε: 18 Μάρ 2011 .


1 σχόλιο:

  1. Ρε σεις διανοούμενοι. Θα χαράξω φλέβες και το κρίμα δικό σας. Πάρτε το χαμπάρι. Η βάση της κοινωνίας είναι η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, η Τέχνη είναι ένα, σημαντικό, οικοδόμημα, επομένως πάντα ακολουθούσε τα κοινωνικά δρώμενα, τα οποία είναι, διαχρονικά, αποτέλεσμα της συνάρτησης των σχέσεων παραγωγής και των παραγωγικών δυνάμεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή